søndag den 23. februar 2014

Hov - det er blevet søndag




Ferien slutter eller skolen starter igen?

I hvert fald har dagen budt på arbejde - som jeg regnede med havde været ordnet i mandags! En hel uges vinterferie helt alene - ungerne havde jo ferie i sidste uge, og så sidder jeg søndag aften og retter matematikopgaver og planlægger ugen...
Heldigvis sker det ikke almindeligvis for mig, så det må være tegn på elendig planlægning eller en masse spændende fritidsaktiviteter - eller en blanding :-)

Jeg glæder mig nu til at komme på arbejde igen. Det bliver godt at se kollegerne og ungerne, og der er også masser af spændende udfordringer at gribe fat i. Kedeligt bliver det ikke de første par år.

Snart kommer mandagen - men det er lysere tider, fuglene kvidrer og humøret er højt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar